Tantförklarad

 Elin har idag tantförklarat mig. Förstår inte varför :P först klaga hon på att jag bara äter tantbakelser när vi fikar. Och sen klaga hon på att jag tyckte de va aaaalldeles försent att ta en promenad ner på stan kl halv elva på kvällen =) Hon påminde mig då om tiden då vi kunde knacka på varandras dörrar kl 2 på natten och sitta och åka bil till 5-6 på morgonen. Haha kunde mötas upp 3 på natten och sen gå hem till jonas och kolla på film. herregud hur orkade man ?? :P är ju hur trött som helst nu. Är ju lätt att skylla på att jag fått barn nu... men tyvärr de va innan jag fick tilde som jag tyckte klockan började bli mycke kl 00 Måste vara åldern =P
Glömmer bort hur kul de är att vara med dej Elin, men man blir verkligen påmind om de när man umgås me dej =P

Nu ska jag lägga mig i soffan, Tilde sover i sin säng i sitt rum så lär ligga på soffan så jag hör henne. Se hur länge hon sover innan hon vaknar första gången nu då..


Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

Du är absolut Tant, det du skriver talar sitt tydliga språk :D!!!



MvhME/Mats

2009-07-19 @ 13:59:47
URL: http://matseriksson.blogspot.com/
Postat av: Inger

hahaha...Ja vi tanter som slocknade utmattade på soffan på eftermiddagen..Välkommen i gänget =)

2009-07-20 @ 07:38:35
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Johanna

hi hi till o med stora syster e ju vaken längre! ( det går över sen när barnen blir större! Men nu för tiden lägger de sig efter oss! å går upp till lunch!

2009-07-27 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0