Men hur dum får man vara =)

Som utsätter sig själv frivilligt för de jag/vi gjorde igår. Och dessutom betalade för de! Gå aldrig med en rörelsehindrad 16 åring och en liten bebis som inte vill ligga i vagnen på järvzoo. Hmm förresten de spelar nog ingen roll vem ni har med er, gå inte dit iaf :P Usch och fy. Visste ni att de va typ som att gå uppför en jäkla skidbacke genom hela zoo. Vi va ju helt slut innan vi ens kommit fram till entrén, vi flåsade som två hundar jag och Elin (vilka annars skulle vara så korkade att gå på järvzoo?) när vi kom fram och skulle betala. Vi hann väl 10 meter in i parken innan vi va tvungen att vila första gången då rann svetten på oss och tröjorna hade åkt av för längesen. Vi gick numera i sladdriga underlinnen =) Varenda jäkel på de där zoo't lär ju kommit ihåg oss haha. När vi gått kanske 50 meter så stannade vi och fikade ;) De jag mest kommer ihåg på den här utflykten är fika och grin.
Vet inte va vi tänkte me när vi bestämde oss för den här lilla utflykten. Vi såg framför oss skratt och leenden med massa fina djur i en vacker park :) hahaha svett och tårar var de nog mer :P djuren åt griskultingar eller satt och gömde sig bakom träden eller låg och sov så man inte fick se hur stora dom var. oj oj.

Men på nått konstigt sätt så va de ganska trevlig ändå. Sån tur är så har man lätt för att skratta. Vi har ju björnen som hade ett engångs ligg, myskoxen som såg ut som Elin, Gubben som berättade för alla små barn att vargen sprang runt med en blodig grisbebis i munnen, Joel som hitta en ny kompis, fågeln som hade en bordeaux (x'et uttalas stumt hahahaha) färg. Joel som inte alls va för tung (fast Elin och jag stod och blåhöll i rullstolen så den inte skulle dra med oss ner i den jäkla nerförsbacken) järven som man inte såg om de va arslet eller huvudet vi stirrade på. Jaja vi kom iaf hem tillslut satt och kollade på markoolio som förresten är Joel's kompis enligt honom själv.

Nu är vi hos mormor igen. Mattias är och fiskar. Ska lägga mig och slappa lite nu.

Hihi kanske lär tillägga att Joel är lite förståndshandikappad, så ni inte missförstår de där med att Markoolio är hans kompis. Han är ingen skrytig lögnare (hm eller jo de är han men på ett coolt sätt ;) ) Och väldigt snäll, han hälsa faktiskt till markoolio från mig sa han.

Blev tyvärr inga bilder från utflykten, fanns inte en tanke på de, all fokus va på att försöka överleva promenaden.

Kommentarer
Postat av: wingar

hahahahahahaha...Ja tur inte jag fick för mig att följa med, då hade jag fått ett mindre sammanbrott..

2009-07-23 @ 22:03:36
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: elin

hahahahahahaha...men vi hade kul ändå ju! det är så typiskt oss att komma på att göra nå sånt där, va tänkte vi med??? men vi har iaf alltid lika kul!!! ;) du o jag baby. hahaha du joel är visst en lögnare, jag stod bakom när han prata me markoolio o han hälsa inte från/till dig!! de hitta joel på för att göra dig glad för han vela fjäska hahahahaha!!! ikväll ses vi darling, underbart!!! så himla kul att vara med dig ! puss

2009-07-24 @ 14:00:37
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: johanna

hihihi! ni fick ju motion iallafall!!!

2009-07-27 @ 12:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0