Träningsvärk

haha har lite värk i benen sen igår, gick ju till fjärran med Evamy igår och satt upp oss på babysim, så den 19 mars börjar vi spännande!, men va en låååång promenad för otränade lilla jag, men skönt var det att få komma ut lite. Orkar mer och mer känner jag men är långt kvar tills jag är helt tillbaka.
Var och hälsade på Elin igår va så kul att träffa henne igen, vi var hemma hos hennes föräldrar så hennes mamma var också hemma. Fick jätte söta kläder av dom som hon kan ha till sommaren. :)

I helgen åker Zeke troligen på prov till den där tjejen. Trist men ändå skönt. :(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad du är alert..=)

Jasså Zeke ska bort i helgen...Få se hur det går då.

2009-02-18 @ 12:17:39
URL: http://veligavelan.blogg.se/
Postat av: Angelika

Jao, vet inte vad jag ska säga. Hoppas att det går bra ?

2009-02-18 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0