stan

Har varit där både i måndags och igår. I måndags gick jag och Evamy och kollade på kläder till dom små, köpte lite till Tilde, hon har ju vuxit ur alla sina. Köpte en klänning (inte en riktigt "tjej" klännning) osså ett par jeans, 2 bodys, en sjal osså ett par uggs! hihi hon va så himla söt  i dom..
Tilde i sina nya kläder
Här e hon i jeansen och uggsen ;) osså har hon på sig en jacka hon fått från mormor :)
i nya kläderna

E sur fast hon fått så mycke nya kläder.. suck suck :P

Igår va vi först till Evamy och Alva och fikade, åt semla (just de semla, inte semlor ;)  *pika fredrik*) sen efter vi varit där i några timmar gick vi ner på stan jag och Tilde och träffade Elin och sofie, satt på java och fikade igen! sen efter någon timme så kom Evamy, Fredrik och Alva. Gick från java runt åtta, så blev borta heeeela dagen.

Just ja var till BVC igår morse också, Tilde väger nu 5182 g och är 59 lång. Hon bara växer och växer :)

Var och träffade Zeke's eventuellt nya ägare i söndags, han hade varit hos Hanna sen i lördags så kom dom dit då och på söndagen med sina hundar så dom fick träffas på neutral mark :), det hade gått bra med hundarna, dom ska testa och ha honom i 2 veckor den 10 mars då ska hon va ledig från jobbet en vecka och så. Hoppas det går bra, dom har så bra hand me hundar och tror verkligen Zeke skulle uppskatta att bo med andra hundar.
Zeke Sara och hennes ena hund (namn?)
Storbläfsen!

Nu ska jag plocka lite här innan Tilde vaknar och ska bada :D

Ska lägga upp lite fler bilder på bilddagboken så kika in där :) zeida.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

hahaha :)

2009-02-25 @ 20:41:26
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahaha...hektiskt liv hon fötts in i den lilla. =) Vad söt hon är tufflan..Och Zeke med.

2009-02-25 @ 21:03:49
URL: http://veligavelan.blogg.se/
Postat av: Angelika

Träffade en 2-årig tjej i veckan som hette Tilde. Jag sa typ att det är väl ett ganska ovanligt namn. Mamman svarade att nej, nej. Hon tyckte att var & varannan unge heter Tilde idag :O det var något nytt. :) Jag sa iallafall att jag tyckte det var kul att hennes dotter hette Tilde för jag kände en som nyss fått en dotter som hon döpt till Tilde :) Hon sa att sen Tilde de Paula blev känd så är det jätte många som döpt sina döttrar efter henne.

2009-03-07 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0