Sovdags!

usch va trött jag är. Längtar verkligen tills Tilde sover i kanske 5-6 timmar i sträck :) Nu sover hon 3-4 timmar i sträck på nätterna, vilket är jätte bra men det tar ändå på krafterna att aldrig få sova längre sträckor. Igår va Mattias så dålig så han kom inte upp ur soffan ens det snurrade så för honom. Så jag fick göra allting själv, han kunde inte ens passa Tilde, va rädd att han skulle svimma, så jag hade fullt upp med bebis, mat och självklart  va jag tvungen att städa också :P
Idag var han hemma från jobbet men blev bättre med yrsel under dagen så han har haft Tilde lite så jag fått vila.
Va till Farmor en sväng också och Tildis var vaken under hela besöket! Fick faster hålla henne lite och träffa henne vaken för första gången. Fick lite söta kläder av henne, och en jätte bra sagobok. Längtar tills man får börja läsa go natt sagor för lillan. Nu sussar hon för fullt, ska väcka henne snabbt och byta blöja och mata lite så kan vi gå och lägga oss allihopa sen.
Imorgon blir det en långpromenad med Evamy och Alva till Fjärran Höjder ska fråga lite om babysim.

Natti natt

Ser så skönt ut när hon sover :)
Snaaaark

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas yrseln är borta nu på Mattias.

Jag har inte sett Tilde på hur länge som helst nu, så hon har väl växt på sig sen sist. Jag vill inte att hon blir smittad av mig, och föralldel inte du heller..Idag är jag bättre men inte riktigt okey i magen.

2009-02-17 @ 10:34:10
Postat av: Mamma

Hej! Hur sjutton får man bort sin nuvarande profilbild? Jag har raderat den hur många ggr som helst men den är kvar..Blir galen på bloggen..=(

2009-02-18 @ 09:07:04
Postat av: Mamma

Hmm jag uppdaterade då funka det..=)

2009-02-18 @ 09:14:12
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0