Ny blogg!

Ja, jag lär också prova på det här med att blogga, mest för att det kan vara kul att gå tillbaka sen och se vad man skrivit :) Blir nog mycket skriverier om lilla Tilde som kom den 22 januari. Just nu så ägnar man ju nästan all sin vakna tid åt henne så. Hör just nu hur hon ligger och små sträcker på sig inne i sovrummet så snart lär jag väl gå från datorn och mata mitt lilla matvrak! För det är just det hon är. Hon passerade sin födelsevikt redan på BB det är det inte många bebisar som gör, Hon vägde 3828g och va 54cm lång när hon föddes sen går dom alltid ner i vikt direkt och det gjorde Tilde med, 158g men sen gick de spikrakt upp igen :) ett praktexemplar sa dom på BB om henne.
Vi va till BVC i måndags och vägde henne igen då hade hon gått upp nästan ett halvt kilo på 8 dagar! fortsätter det så här kommer vi ha en jätte bebis om några veckor haha.

På BB ska precis bada för första gången

här är hon bara en dag gammal vår lilla sötnos!

Nu har jag skrivit lite grann iallafall. lär skynda mig att plocka lite här hemma innan Tildis vaknar, ska få främmande ikväll av min kusin och hennes 2 busbarn kommer va fullt ös här hemma. Får skriva mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0