Iskallt ute

Svinkallt ju, usch. va -12 när jag skulle ut med Zeke imorse. Vad klär man på en liten bebis i den kylan?? Hon fick ha på sig en stickad kofta utan på en body och byxor sen hennes overall sen filt och täcke på de :) Vi gick till affären skulle köpa tvål å tvättlappar, fick Zeke röra lite på sig också. Nu sover Tilde i vagnen och jag har hunnit äta t o m, otroligt!
Nu väntar vi på att Jessica och Liam ska komma och hälsa på, kanske att Evamy och Alva också kommer får se. Trevligt med lite besök iaf. Igår var min moster hit en sväng hon tyckte Tilde hade fått lite annorlunda utseende nu lite mer format ansikte, svårt för mig att se som ser henne varje dag. Min lilla gullrumpa!

Nu ska ja hänga tvätt, so long.....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu när jag såg henne på dina foton från imorse o på webkameran så nog har hennes utseende förändrats..Hon är ju så pluttig denna unge..=)

2009-02-19 @ 13:07:04
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0