Inga kvällsbesök

Nej är nog slut med såna ett tag nu. I förrgår var vi ju till Mattias mamma och hälsade på runt sju tiden på kvällen, kom hem igen efter åtta nån gång, och sen när Tilde skulle sova så va hon jätte kinkig, hon åt och sen bara grina hon inget va bra, vi fick gå runt och bära på henne och trösta henne jätte länge, hon somnde till för att sen vakna efter någon minut och grina igen tog nästan 2 timmar innan hon somnade riktigt. Och igår var vi ju till Dennis och Karin på kvällen och blev samma sak sen när vi kom hem och hon skulle sova. Så ikväll ska vi stanna hemma och ta de lugnt, se om hon somnar bättre då. Får hoppas på det. :)
Men vi ska på en liten utflykt idag jag och lillgumman, ska till Lena (min låtsas mormor) och hälsa på hon har inte träffat Tilde ännu, men det blir kl 15 så det tror jag är lugnt iallafall. Sen ikväll blir det god mat och massa mys här hemma.

Idag är sista dagen som Mattias är ledig från jobbet, på måndag börjar han jobba igen. Får se hur det går då med hunden och allt. Men om hon fortsätter vara så här lugn så kommer det gå jätte bra. Träffade en tjej igår som fick barn innan jul hennes kille jobbar borta i veckorna och att hennes son är lite kinkig på nätterna, och lite på dagarna med, förstår inte hur hon orkar klara allt själv. Jag har sån tur som har Mattias han är hur underbar som helst. Han gör allt här hemma nu, Jag behöver inte göra nånting, han städar, tvättar, handlar, lagar mat, rastar hunden, och myser med Tilde lite då och då också självklart :) Tycker nästan att han får göra för mycket här hemma nu, men han tycker att jag har så mycket att göra med Tilde med matning och allt. Nu när Mattias börjar jobba så ska jag försöka hinna med att göra lite på dagarna innan han kommer hem så han slipper känna press på sig att fixa hemmet också. Men uppskattar verkligen allt han gör, min bästaste pojkvän!
Pappas tjej :P
Mina sötnosar! haha vet inte vad Tilde gör för min :P

Kommentarer
Postat av: IK

Ojojoj...vilka sötisar! De är ju jättelika varandra.

2009-02-06 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0