Kräftskiva!

Lite bilder från igår, vet att de är några som väntar på dom :P

Hänger upp kräftpyntet


Sån här måste man ha om man ska äta kräftor


Vissa lär även ha haklapp


I väntan på maten =)


När man fått tänder så lär man borsta dom också..


Så! Vita och fina =)


=) (Evamy ser du va ja menar? Herregud!)


Skål Göran!


Jag tror vissa har fått i sig lite för mycket ;) Eller så ser man kanske ut så där ändå...


Japp tror de är medfött...


Tror de va nån som fick en klo i huvet eller nått sånt =)


Tror visst de är en till som fått i sig för mycket ;)

Ja de va lite bilder de...
Nu ska vi ut på en prommis se om monstret  vill behaga sova lite

Kommentarer
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

SHIT LINA VAD FET DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!



haha nej då, du ser VERKLIGEN INTE ut sådär kan jag lova dig. Eller iaf så gjorde du inte det sist jag såg dig!



Jag vet, har hittat värsta roliga programmet! Ska bli mycket roligare att lägga ut bilder nu ju och det blir så mycket finare! Photoscape heter det, finns på download.com

2009-08-16 @ 22:56:53
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: wingar

Vad fina bilder! Och så jäkla roliga...=)

2009-08-17 @ 06:01:43
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0