Utkastad..

Haha ne det är jag väl inte men nästan :P Mattias ska ut och äta med lite vakter ikväll, så ska dom sitta här hemma före och dricka lite öl och så.. Känner mig lite ivägen om jag ska  vara hemma med Tilde då, så vi rymmer till mormor :) Äta god mat och lata mig tänker jag göra där :D Så får Mattias ha lite trevligt utan sina sötnosar :P Han har slagit på stort och köpt 4 öl!! japp gott folk jag kommer ha en däckad karl här hemma sen ;) Ne men bra att han tar de lugnt när Tilde är hemma.
Just nu sussar vår lilla go bit i sin säng. Hon blev helt slut efter att suttit och tittat på Rädda Willy i kanske en halv timme. Hon kommer bli som sin far en riktig soffpotatis. Hon älskar att titta på tv'n. Bra det för då kunde jag dammsuga och skura golven medans hon satt så nöjd framför dumburken.
Ne in i duschen sen kommer väl killarna..

Söt rosett va?? :P


Va och fikade med Evamy igår  :)


Och var till Mattias mamma. Här är deras hund hero. sötnos!


Kommentarer
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Hon är ju så himlans söt i hårbandet!

2009-04-10 @ 10:19:23
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0