Spruta

Idag fick Tilde vaccinationssprutan eller det var 2 st men hon fick dom samtidigt. Usch va inge kul alls tyckte varken hon eller mamma och pappa.. Kändes så hemsk. Hon var så glad skrattade åt BVC tanterna å va så lycklig och helt plötsligt så får hon 2 sprutor.. men hon grina i kanske en halv minut sen var det bra. Hade varit bättre om hon hade varit ledsen redan innan.. men men det är glömt nu iaf :) hon har varit som vanligt hela dagen, lite tröttare bara.

Nu har jag bakat två rulltårtor.. hmm vet inte riktigt hur dem blev får se snart.. ska smaka lite då :D Men tror inte det var min grej det där hihi.. Jag ska nog hålla mig till bullar.. ska nog göra såna till helgen tror jag.

Nu vill Tilde ha mat.

Taa taa

Kommentarer
Postat av: Inger

Stackars lilla pruttisen..=( Men det går ju över snabbt.

Gick rulltårtan att äta? hihi.

2009-04-23 @ 05:59:54
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0