påsk!

Idag blir det påskmiddag hos Mattias mamma. Klockan två ska vi vara där.
Just nu väntar jag på att mina 2 sjusovare ska vakna till liv. Tilde va lite kinkig hos mamma/mormor igår. Grina mest när hon var vaken. Ville mest tutta hehe och ligga naken funkade det med. sov ganska mycke där men bara korta stunder. Måste varit något jag ätit, för verkade vara magen som spöka. Trodde hon skulle sova dåligt inatt men nej nej, har bara vaknat 2 ggr, och hon sover fortfarande. Mitt lilla troll! Mattias kom hem lite småfull runt två tiden. Kul att han fick komma ut och göra nått själv. Nästa vecka kommer fälgarna till xc90´n förresten! :D
Nu ska jag passa på att göra mig iordning.

taataa

Kommentarer
Postat av: Inger

Skönt att hon sov sen. Jag somnade nu en stund jag också. hehe

2009-04-10 @ 11:20:03
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0