hemma igen

Pust va seg man blev efter simmet, en halv timme och man är helt slut, förstår att Tilde somnar så fort hon hamnar i bilbarnstolen :) Tilde  va lite trött på babysimmet, vi tog en matpaus på 5 min sen va vi med igen men tog det ganska lugnt, hon hann inte sova så mycket innan så hon va lite trött.
Föräldragruppen va väl så där, har ju mina kompisar redan som har barn, så känner att jag liksom inte behöver känna så många fler med bebisar :) sen klickar det inte så där jätte bra med dom som är med.  Men va kul att se alla igen och höra hur det hade gått för dom.

Nu är älsklingen och klipper och färgar håret. Äntligen. Den här gången blir det halva vitt och halva svart, tycker han är så fin i den frisyren! :)

Ikväll kommer Evamy, Fredrik och Alvis hit och spelar lite buzz, fan va kul! haha skrattar fortfarande när jag tänker på sist då när vi satt 4 st och lyssnade på en låt som spelades så börjar alla digga omedvetet.. haha!

Nu städdags! (Evamy förvånad?? :P)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Som du flänger hit och dit och håller igång kommer du bli till ett streck ;) Tilde är så söt <3 vill träffas igen!

2009-04-02 @ 16:09:16
Postat av: Inger

Att du orkar göra sådär mycket. Det har du då inte fått efter mig. Eller kanske..när jag var i din ålder flängde jag runt också ganska mycket.

2009-04-02 @ 18:24:51
URL: http://veligavelan.blogg.se/
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

ALVIS!! :D

Haha, nej jag är inte ett dugg förvånad :P

2009-04-03 @ 09:23:15
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0