Bloggtorka

Vet inte vad jag ska skriva, kommer på massa att skriva men då är jag inte vid datorn, och eftersom man har ett guldfiskminne så kommer jag aldrig ihåg vad det var när jag väl sitter här.
Är ju så härligt ute nu, man vill ju bara vara ute och göra saker, inte sitta inne vid datorn och blogga :P

Har shoppat lite nya kläder nere hos syster, kul faktiskt, har ju inte köpt något till mig själv sen oktober, och då var jag ju gravid. Nu vill jag bara att de ska bli riktig vår!

Vi satt på sommardäcken igår på 740'n den blir så snygg i dom fälgarna! Och Mattias har beställt nya fälgar till XC90'n nu också, den kommer bli riktigt snygg. Ska förresten åka till volvo någon dag tänkte jag och fråga dom hur dom hade tänkt att jag skulle kunna åka med min bebis nånstans med bilen när jag har airbag i fram och bältet i bak inte går runt barnstolen.. ? visst kan man ta bort airbagen men det får ju jag betala för. Ska kolla om dom inte kan stå för den kostnaden, eller iaf halva eftersom bältet inte går runt. Kasst, en sjusitsig bil som bältet inte går runt en barnstol på, man kan väl tro att de är många barnfamiljer som köper dessa bilar.. kassa volvo

idag ska vi träffa föräldragruppen för första gången sen vi fick barn, 10.30 ska vi dit, sen 13.10 har  vi babysim, blir llite tight! men ska bli kul iaf, Hoppas Tilde kan sova lite på träffen så hon är utvilad till simmet sen. Ska nog till Tessan i eftermiddag med. Fullt upp!


Kommentarer
Postat av: Inger

Du hade ju massor att skriva om nu iallafall ju..

Får höra sen hur det gick för er på träffen och badet då.

2009-04-02 @ 13:21:27
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0