Blir aldrig som man tänkt sig!

På med träningskläderna, gav Vincent mat och skulle bara byta blöja på honom innan jag skulle plocka upp Thina och åka till bollan och gympa lite. Men nej nej! Öppnar V's blöja och ser att hans pung är alldeles svullen och lite blåaktig. Ringde 1177 och dom sa att ja skulle åka till akuten. Och där har vi suttit tills precis nyss, åkte halv sju. Vi fick komma in direkt och dom kollade på pungen (V njööööt! Aldrig sett han så avslappnad ;) ) dom trodde de va ljumskbråck så vi fick vänta på ett ultraljud, gjorde de och dom konstatera att de nog va ett vätskebråck. Fick sitta å vänta på att en läkare skulle säga samma sak sen fick vi åka hem och vänta på en ny tid om några veckor å se om de blivit bättre. Tur man har världens snällaste barn! Dom var lugna och glada hela tiden där borta. Det sista Tilde sa när vi gick ut från akuten va
- jag var såå duktig som kunde hålla tyst och inte prata med alla folken därför fick jag en chokladboll för jag va tyst när doktorn prata :) <3 Nu har jag landat i soffan och ska slappa lite innan sängen. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0