Lidandet gav resultat =)

Innan jag kom till syrran så vaknade Tilde hundra gånger på natten och åt från mig. Hon har inte sovit utan mig en enda gång på hela tiden, hon tog inte flaska och ville inte ha välling.
Nu sen jag kommit till syrran så har hon inte sovit med mig en enda gång!!! hon har inte heller ätit en enda gång på natten utan ätit gröt kl 6 på morgonen och sen somnat om. Första natten så tog syrran henne bara och sa jag lägger henne ikväll, så la hon henne i resesängen och strök henne på ryggen och hyschade henne och la henne ner när hon satt sig upp, självklart tokskrek Tilde men efter ett tag så gav hon liksom upp och somnade, sen sov hon hyfsat bra hela natten vaknade nån gång men räckte med att hon hyschade lite så somnade hon om. tredje natten la jag henne och då gjorde jag samma sak, hon gav upp mycke fortare och somnade men när hon somnat så vakna hon till direkt och kollade så ja var kvar några gånger innan hon somnade in riktigt. Så nästa natt så gjorde vi så att vi gick ut innan hon somnade så hon inte förväntade sig att vi skulle vara kvar när hon vaknade, hon protestera men somnade ändå hyfsat fort. Igår gjorde jag samma sak, när jag kommit ner för trappen sen så hade hon redan somnat. Otroligt att de gått så himlans bra

Och inte nog med de så nu när hon inte tuttar på mig längre så duger flaskan också, och välling går också i!!
Mirakelkur att vara här nere hos syster ;)

Nu lär jag gå och ge mitt barn lite mat gapas lite här nedanför :)


Kommentarer
Postat av: Wingar

Helt otroligt hur det kan vända.. Så himla bra!

2009-10-30 @ 18:39:18
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Elin

så stor hon börjar bli, snuttan... saknar henne och dig och tias så himla mycke... pussa tilder från moster o säg att moster kommer o kramar henne snart !!

2009-10-31 @ 13:28:02
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Annik@

va härligt... hehe tur att du åkte till syrran din. kraaam

2009-10-31 @ 20:42:41
Postat av: johanna

Saknar er redan!!! Hoppas ni överlevde tågresan till sist! Kramizar i massor!!!

2009-11-01 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0