Dystert

Det är såå dystert ute så usch. Grått och trist och med en massa regn som faller ned. Sjukt sugen på godis är jag också, funderade ett tag på att fara till affären men så kollade jag ut och såg regnet. Hm är de värt att bli dyngsur för lite godis? i slutändan så blir nog svaret ja ;) fast inte just nu..
Ska värma på gårdagens andra halva av pizzan. Men inte så sugen, den smakade bara ost, blä jag som inte gillar smältost. Men ska dränka den med massa sås så går den nog i :)

Dom andra 2 i familljen ligger just nu i sängen och sover.. vill också, men kommer bli ännu segare då. Fick sova till kvart över tio idag, välbehövligt! var helt slut när Tilde börja prata med mig åtta imorse. Men Mattias räddaren i nöden tog upp gumsan!

Hoppas ni har en bättre lördag än mig!

Kommentarer
Postat av: Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn

herrejesus vad du bloggar på :)

2009-10-17 @ 20:22:50
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

Har problem med ögonen, jag skelar . Men tydligen så skelar jag inte tillräckligt mycket för att opereras . Skittråkigt ! Får gå runt och se dubbelt resten av livet känns det som . Ska få en ny tid för att kolla ögonen på sjukhuset för att se om det blivit värre . Får väl hoppas på det då, haha !

2009-10-17 @ 23:59:19
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Elin

Braaaa att du bloggar, har jag nå o göra ;) Och eftersom jag är Tildes moster så kräver jag att nästa gång Tilde "pratar" så spelar du in de o lägger upp, jag måste få se...eftersom jag befinner mig i de här jävla landet o inte kan se de själv...saknar er så mycke!! Näst nästa helg ska jag åka te Paris :D

2009-10-18 @ 18:32:27
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0