Hål i armen

Igår va vi till vårdcentralen och tog allergitest på Tilde. Hon va jätteduktig!! Hon hade fått emlaplåster på morgonen och så hade jag berättat vad dom skulle göra för något, och så lova jag henne att vi skulle åka till leklandet om hon var duktig. Hon satt själv i stolen och gnällde knappt något. Gjorde lite ont att ta bort plåstren bara sen var det inga problem hon satt still och gjorde som man sa. Mammas duktiga tjej! <3 världens bästa Annika var med och hjälpte mig med Vincent och följde sen med till leklandet. Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner och släktingar? :)


Kommentarer
Postat av: mamma

sötaste och duktigaste flickan <3

2012-03-19 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0