massa kläder =)

Vi var och shoppade i onsdags. Alla fick nya kläder, fast Tilde fick nog mest =) massa sommar kläder! Nu väntar vi bara på att sommarvädret ska komma fram så hon kan få använda dom. Jag köpte några tröjor, och Mattias köpte byxor och skor.
Jag har varit sjuk till och från hela veckan, började förra fredagen me att jag fick ont i halsen sen har det blivit bättre pch sämre lite hur som helst. Nätterna har varit värst, drygt :S har t o m haft astma det var de längesen jag hade. Igår låg jag inne hela dagen och idag känner jag mig mycke bättre. Har varit och fikat med min moster, skönt att komma ut lite!

Nu ska jag och Tilde åka och hälsa på mormor som fortfarande ligger på sjukhuset. Men imorrn får hon komma hem på permis ;) hoppas hon inte blir sämre igen. Blir hon inte de får hon komma hem på måndag!

Ikväll blir det mys med "moster" Elin. Mattias jobbar som vakt fre,lör och söndag, haha på söndag är de på jerry williams han skulle jag velat sett, men min skit unge tar ju inte flaska ännu...

Regn regn regn.. kan väl iallafall vara uppehåll!

Kommentarer
Postat av: Inger

Ska bli roligt att se ballongbrallorna..=)

2009-06-13 @ 21:45:46
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Puss på er! pussa Gulle ungen från Moster å Jossan! Vi saknar henne!!! Micke osså så klart! å rompan på sitt sätt ;)

2009-06-16 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0