Ett nytt beroende!

Har ju rensat bland allas kläder nu förra veckan. Tog bort sommarkläder och sådant som va slitet, fläckigt och kanske för litet. Och mina kläder har varit nedtryckta i två lådor längst ner i byrån. När ja va gravid kunde ja knappt böja mig så kläderna har bara tryckts ner och blivit såå skrynkliga och fula. Så började stryka dom. Och sen Vincents, och sen Tilde och sen Patriks. Och nu känns det som att jag inte kan lägga ner skrynkliga kläder med alla fina nystrukna kläder så nu när ja tvättat så har ja strukit kläderna 🙈 Köpt lite nya kläder idag och så somnade Nea så bra och i skaplig tid så började stryka dom kläderna och nytvättade kläder och så fanns det lite kvar i Patriks låda också. Satt på en ljudbok och strök och lyssnade vips så gick det över 2 timmar. Va så skönt och avkoppande! 
 
Nea då som brukar ha sina varannan dags dagar. Där hon är ledsen och otröstlig nästan ena dagen och världens gladaste och nöjdaste nästa, har nu varit så glad och nöjd i 2 dagar i sträck. Och vad pigg och lugn man själv blir då. Skönt för henne när magen inte strular ❤️ Idag hade ja besök av Petter, och sen kom även mamma och pappa.  dom skulle hämta ett hyllsystem som mamma skulle ha till sin garderob. Va kul att ha några och babbla med en stund 😊 Ska till mamma imorgon och hjälpa henne upp med hyllorna. Imorgon är det fredag. Dom stora pojkarna åker till sin mamma och Patrik kommer väl hem ganska sent då han ska till Örebro och kolla på bilen. Så skönt med helg! Har lite att göra i helgen. Men ganska mysiga saker.  
 
Glad liten tjej!
 
Och glad liten Tok 😊
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte har jag sett att du skrivit, förrns nu då :) Roligt! Nu har jag nåt att läsa igen hihihi. Kram mamma

2016-10-09 @ 05:02:01
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0