Bil bil bil

Idag va det dagis för Vincent, Han trivs verkligen där. Va så kul idag för det kom massa barn springandes och ville leka med just honom. Tyvärr har Vincent fastnat lite för bara en person. Önskar han kunde börja leka lite med andra barn också. Han hade sin nya My little poni tröja på sig idag som han är såå stolt över. Men han va lite fundersam när jag hämtade han för då hade hans kompis han leker med så mycket sagt att de va konstigt att han hade en sån tröja. Så tråkigt att andra barn ska göra så att mina barn börjar fundera på sådant. För dom finns det inga tjej eller killsaker. Och finns inte på kartan att någon av dom skulle säga något dumt eller göra något dumt mot någon annan. Dom vet att de kan såra. Gör ont i mammahjärtat när man vet att inte alla barn är så. Hoppas mina barn står på sig och inte ändrar på sig för att andra inte kan vara tyst..
 
idag va jag iallafall till bilmetro och pratade med försäljaren om en multivan. Så säger han då att väntetiden  för en ny sådan är Minst (minst!)  5 månader. Så länge kan vi ju inte vänta! Han skulle kolla efter någon demobil på andra ställen och höra av sig. Jag hittade även en multivan på ett annat ställe som Patrik ska åka och kolla på på fredag. Hoppas den är okej då kanske det är lite närmare till en ny större bil. 
 
Efter hämtning av Tilde och Vincent så började jag med maten. Skönt att ha den gjord innan Nea börjar tjura, hann nästan göra klart den innan hon började 😝 Sen knöla hon   hela eftermiddagen/kvällen. Bakade en cheesecake brownie idag också och precis då kom pappa. Så fick lite sällskap och hjälp på eftermiddagen. Skönt med sällskap ibland så tråkigt att vara själv jämt hemma. Men Nea va inte jätte rolig men fick henne lugn lite då och då iallafall. 
 
Dagens maträtt!
 
  Dagens efterrätt!
 
Beställde en iPhone 7 igår på eftermiddagen så stod det oklart leveransdatum, och Patrik har beställt en också men en annan färg och den skulle tà några veckor innan den kom, men min kom idag! Oj vad snabbt det gick, inte ens ett dygn! Nu ska ja bara lära mig den. Va lite nya saker faktiskt. Köpte ny för ja vill åt kameran! 
Nu när Nea sover så ska jag kolla runt lite i den och se om man blir nå klokare. 😊
Suristjejen!
 
Men morgonhumöret är det inget fel på
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0