V 37+2

 
och jag ligger inne på förlossningen. Splash sa de på golvet inatt! Vaknade och skulle stänga sovrumsdörren och la mig igen, kände nå kladdigt mellan benen och tänkte oj nu gick slemproppen. Ställde mig upp och då splasha det till och bara rann ut massa vatten på golvet. Ringde till förlossningen som sa att rörde sig bebisen som den skulle så kunde jag komma in på en koll runt nio på morgonen (kl va halv fyra) men jag buffade och boffrade på magen i säkert 30 min men inte en rörelse, så åkte och hämtade mamma och sen åkte jag in när ja släppt av henne. Men va ingen fara bebis mådde bra 👍 Ligger och väntar nu på att få åka hem men kanske inte blir så då mitt blodtryck tydligen va lite högt nu. Får se...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeen oj! Inte har jag sett att du skrivit här igen. Kul!

2016-08-27 @ 04:11:09
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0