Spooky

Läste lite från bloggen nyss och såg att jag skrivit lite om "spökena" på sångarvägen och att jag inte gillade det huset. Tji fick jag! Detta hus är nästan snäppet värre. Det springer uppe på övervåningen i Vincents rum på kvällarna. Oftast när Patrik är hemma så hör vi det. Men hört själv också. Går man upp i trappen som knakar väldigt så knakar det ofta efter en stund igen som att någon kommer efter. Ventilluckan har ramlat ner från väggen, babyvakterna strular och brusar när vi sätter på dom. Och det tydligaste vi vart med om va när jag låg på sjukhus och Patrik va ensam hemma (han har aldrig sovit själv hemma) då sprang det för fullt uppe och när han gick på toaletten så sprang det ner någon i trappen och gav honom en klapp på axeln. Kändes som att dom ville visa att det var han dom ville prata med eller nå sånt eftersom att dom va så himla aktiva när jag inte va hemma för en gångs skull. Vet inte jag. Har vant mig lite men vill ändå helst inte att det ska va något alls..

Nu ska jag iaf gå upp och lägga mig i sängen bredvid Tilde, skönt att inte vara helt ensam hemma :) 

Kommentarer
Postat av: Inger

Har ni inte fått tag i nån som kan få bort det där?

2014-03-07 @ 06:54:10
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0