En att göra lista

Borde jag fixa, fast skulle bli så många sidor ;) sitter just nu i soffan (med en väldigt stor hög med kläder bredvid) och slappar. Skruvat ihop möbler vi köpt i helgen till Tildes rum. Imorgon ska barnen på dagis igen, dom har varit hemma denna vecka för Vincent har varit sjuk. Men nu lär jag få lite gjort så då får dom vara där. Måste fixa ihop garderoberna mm, så jag kan få ordning på mina/våra kläder. Hittar inga kläder, mina är nerpackade nånstans så har gått i mjukisbrallor sen vi flytta hit. Varvat mellan två par :) och Vincents sista tröja tog jag fram nyss så lär hitta hans kläder med nånstans. Imorgon lär jag väl tvätta så vi har nått att ta på oss ;) 
 
målat klart 2 rum nu. Vitt vitt vitt. Älskar det! Fast sen blir det nog inte vitt när vi rustar ordentligt men nu får det bli vitt överallt. Ska lägga upp lite före/efterbilder sen nångång. Måste måla den blå inramningen mellan kök och v-rum stör mig så på den! Sen är jag nöjd med dessa 2 rum iaf ;) 

Kommentarer
Postat av: Inger

Du är så duktig min lilla gumma :0)

2014-01-27 @ 06:19:15
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0