Fredag!

Idag kommer äntligen Patrik hem. Känns som vi inte setts på evighet. Blir nog en lugn helg, kanske en grillning på lördag hos en arbetskamrat till Patrik. Och om Vincent får bestämma så blir det en gräsklippning också så han får åka med ;) Han satt igår på den och "körde" medans jag plockade lite i garaget. Har varit bara han och jag sen i tisdags när Tilde följde med mormor hem. Hon vill inte hem till sin mamma något haha. Fast förstår henne då hon blir bortskämd där borta och inte har en lillebror som stör :) Men idag hämtar jag henne så jag får träffa henne några timmar iaf innan hon ska till pappa sin.
Ska nog iväg en snabbis till köpis och kolla efter en långklänning, finns ju inga alls nu när det borde vara tid för det, hitta en perfekt när jag var till köpis med Emma i veckan men fanns ej min storlek. Hoppas dom fått in idag :)

Underbara barn ❤


Kommentarer
Postat av: Inger

Roliga och gulliga ungar du har. =) Men fläskmonstret..vem är det?

2013-08-23 @ 09:10:23
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0