Facebook kan man lita på ;)

Har inte många läsare på min blogg annars men så fort man lägger ut en länk på fb så vips är besökarstatistiken mycket roligare att titta på ;)
Idag har det varit en slö dag, va så sjukt trött och grinig på förmiddagen så usch och ungarna gjorde inget annat än att bråka och tjata och jag ville ju bara sova :) Kl 13 hämtade Mattias Tilde så då gick jag och Vincent och sov i lite över en timme sen kändes det bättre. Åkte till Sätra med pappa och städade åt hans föräldrar sen blev klockan så mycket så det var dags att åka hem och lägga Vincent. Nu sover han och det ska jag med alldeles strax göra, hoppas jag är piggare imorgon då ska jag nog baka med min nya "kitchen aid" :D

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0