Skumt!

I torsdagskväll när jag gick å la mig tänkte jag smörja in mina händer, har alltid den salvan vid sängen. Men då va den inte där, kollade överallt under kuddarna, under täcket, under sängen, i hyllorna i sänggaveln, men salvan var inte där. Bäddar alltid sängen med överkast på morgon så även på fredagsmorgonen. Inatt när jag vaknade av att Vincent grina till hade jag något i handen som var under kudden, Salvan!! Jag lyfte på alla kuddar och täcket när jag letade så hur hamnade den där!?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är nån som retas med dig tror jag. :) Bra att det inte är nån elaking iallafall. Ta det med ro och ignorera bara.

2012-09-15 @ 08:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0