Nu springer han snart

I tisdags var vi i sätra och hälsade på Inga-Lill och Bengt-Arne och så va pappa där och min farbror Olle, mamma följde med också. Vi satt och fikade och Vincent fick också smaka vaniljmunk. Sen efter det blev han galen och helt plötsligt så tar han massa steg. Och han blev så överlycklig när han kom på hur man gjorde så han reste sig och gick hela tiden, ramlade och upp igen, ramlade och upp igen. Tillslut fick jag ta upp honom så han fick vila för han ville bara gå hela tiden :) så nu tar han nått steg varje gång han ställer sig upp <3

Just nu sitter Tilde och Vincent och tittar på Fem myror är fler än fyra elefanter. :) idag kommer min älskling hem! Och ikväll kommer även Julle, Rasmus och Patriks mamma Karin. :) Fullt Hus!

Tilde får man nästan aldrig knäppa nå kort på, därför det mest är kort på V jag lägger upp :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt.=) I den där stolen satt han bra länge i igår också och tittade på barnprogram. =)

2012-09-07 @ 09:37:51
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0