Vilken rolig vecka!

Och det fortsätter. I tisdags börja jag skola in Vincent på dagis. Det har gått hur bra som helst. Första dagen va vi bara ute och lekte i lite över en timme. Andra dagen va vi ute först sen gick vi in och kollade in lokalerna. Det va hur kul som helst tyckte Vincent. Han lekte på han och brydde sig inte så mycket om mig. Satt i Carolas knä och åt frukt på fruktstunden och ville inte alls va med mig :) Igår så kom vi till dagis och Camilla (som han aldrig träffat) kom och mötte oss vid grinden. Han gick direkt till henne och satt sig i knä och kramades så jag gick ifrån dom och lämna saker på V's hylla och så. Sen höll jag mig undan i kanske en halvtimme och han brydde sig inget. Så jag lämnade honom!! Vinkade hejdå och han gnällde till sen va det bra. Han åt på dagis och sen ringde dom tolv och sa att allt gått bra och att ja kunde hämta honom så det inte går för fort fram. Ungen ville ju inte följa med mig hem när jag kom. Tog en boll och sprang ifrån mig :) så idag blir det heldag ska sova där å allt. 9-14 ska han va där. Min lillskrutt är så duktig!
Jag och Tilde har varit på bio för första gången. Det var spännande de! Vi såg alfons :) hon va jätte nöjd! Satt så duktigt å tittade. Imorgon åker jag och V till Hällefors. Patrik plus barn är där då. Sen åker jag och V med farmor och farfar till Ullared på måndag! Love love love ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt! =)

2012-10-29 @ 07:32:34
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0