Vakna nu då!

Ligger i en jätte mysig stuga och väntar på att mina favoritkillar ska vakna :) så sjuukt sköna sängar här, och kuddarna! Min nacke älskar dom. Synd man har en lillplutt som ligger och tar lite plats så man inte riktigt kan slappna av. Blev en låång dag igår, klev upp fem och kom i säng elva igår. Vi var väl framme i Ullared runt tolv tiden, åt lunch först sen begav vi oss in i kaoset! Var faktiskt okej med folk tycker jag. Och fy vad kläder jag hitta! Både till mig och barnen. Kul! Vincent är då världens snällaste unge. Inte ett pip på hela dagen, först 6 timmar bilresa, sen 7 timmar i en affär och han är ändå hur lycklig som helst. Han hade nog t o m lite ont i magen men sa ändå ingenting, han gnällde lite när han va hungrig bara. När vi kom till stugan runt nio så sa hon som har stället att hon va lite förvånad att han va så glad trots en dag på Gekås. Vår underbara unge! <3 ska snart kliva upp och packa ihop allt och äta lite frukost sen blir det mer shopping!! Stackars mig va? ;) se om jag kan komma förbi klädavdelningen idag då, kunde inte de igår dom bara drog i mig kläderna ;) måste nog blunda idag och bara GÅ FÖRBI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0