Spunk

Tror Tilde kollat lite för mycket på Pippi. Idag när vi gick ifrån Evamy så "hitta" hon en spunk. Och hon levde verkligen sig in i de. Höll den i handen och frågade hur hon nu skulle kunna hoppa in i bilen och sätta på sig bältet när hon hade två (hon hitta en till) spunkar i händerna. Vi kom på lösningen att hon skulle lägga dom under vagnen i bilen medans vi åkte. Sen prata hon om dom i bilen, sa vilken tur att hon hittat så fina spunkar. När vi parkerade så sa hon att jag fick inte ta ut spunkarna utan hon skulle gö de så va tvungen å ta henne först. Så gick hon bak i bilen och tog dom. Sen undra hon hur hon skulle kunna äta när hon höll i dom. När vi väl kom in så sa ja åt henne att inte gå in för långt i hallen med skor för ja har skurat golven. Ändå gick hon in i halva hallen för hon va ju tvungen å lägga ner spunkarna på golvet innan hon tog av sig skorna. Haha suck! Kul att hon har lite fantasi ibland den där damen ;)

Min andra lilla herre har lärt sig dansa. I fredags när jag börja sjunga imsevimse spindel så börja han vicka å slänga med huvudet helt plötsligt bara så där utan att nån försökt lära honom de! Så sött är det!

För övrigt så har Tilde gjort nr 2, 2 ggr på pottan idag det går undan nu min duktiga tjej!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0