Flopp!

Jäkla bloggapp och strula. Den har funkat ganska bra ett tag nu, så har jag gått och sagt att jag inte fattar varför inte blogg.se släpper en uppdatering på sin app nån gång med tanke på allt strul som varit. Och vips så ser jag att dom visst släppt en så jag uppdaterar (fast den inte strulat på ett tag för mig) och gissa.. jo det blev värre än värst nu kan jag inte ens logga in på bloggen från mobilen! Suck å ta fram datorn varje gång man ska skriva :)

Finputsningen av huset fortsätter här.. Har två rum kvar att måla, Vincents och Rasmus o Julles rum. Suck. Lär göra det nu snart annars kommer det aldrig bli av om jag känner mig själv rätt.. Sen är det lite nya möbler som jag inhandlat på biståndsgruppen mm som ska målas med. Första målningen går bra men sen är jag less.. hålla på å måla en 2-3 ggr blää.. Men det blir såå fint när det är gjort! knäpper lite bilder å lägger upp sen när det är klart.

Vi va på Tildes dagis (vincents med om ett tag) idag och hälsade på. Eftersom hon inte varit där på hela sommaren så mjuka vi upp lite med å bara hälsa på. Släppte ner Vincent på marken när vi kom dit och han kröp iväg direkt till sandlådan och började leka med en annan liten kille där medans Tilde typ satt fastklistrad på mig hela tiden och ville inte bli lämnad själv där. Vet inte varför hon har svårt med dagis, det här dagiset kanske inte är rätt för henne, vad vet jag.. Får se nu är ju hon så stor så nu i september ska hon få börja följa med på utflykt varje vecka, det kanske är något som lockar henne att vilja vara på dagis. Tilde tjata iallafall om att hon ville åka hem hela tiden medans Vincent inte brydde sig ett smack om mig och ville inte följa med hem när vi skulle gå. Lillskiten jag som vill va hemma länge med honom, vi får se kanske inte blir så ändå ;)

Nu ska jag lägga mig å och kolla på min nya favvoserie!

Kul att jag spiller ut ett halvliters glas med vatten som jag inte hunnit druckit något ur på golvet precis när jag blev klar med inlägget... suck ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

hejsan oj va stora barnen blir du. o grattis vincent redan 1 ar time flys. bra ni ser ut att ma =) kramar fran c & c

2012-08-25 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0