Nu tycker jag vi gräver ner alla sjukdomar

Och aldrig mer tar fram dom! Nu får det vara nog! Mamma fick komma hem från sjukan idag, skönt för henne! <3 Tilde kom hem från Mattias idag frisk och kry, äntligen. Fast hon hör då väldigt dåligt än så länge säger va? hela tiden :) och min minsta lilla skrutt ligger bredvid mig i sängen och snorar och har sig i sömnen stackarn, så jobbigt när dom är små å va så täppta. Fast jag tror han gör det med flit eftersom jag bestämt han inte ska få äta från mig på nätterna nu. Han vet att ja inte kan låta han grina när han blir så täppt ;) å då lär man stoppa in tutten i munnen för att han ska bli tyst ;)
Min lilla knopp har för övrigt lärt sig krypa ordentligt nu. Kan nästan få upp lite fart och ta fler krypsteg i rad! Så gulligt är det!
Imorgon när vi vaknat så sticker vi till Hällefors till farmor och farfar. Mys! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Det går fort nu med lilla Vincent. Snart går han väl med. Hoppas det går över snart med Tildes öron,det får som du sa,vara slut på sjukdomarna nu. Ha det bra där i Hällefors! <3

2012-04-06 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0