Walking girl

Tilde har äntligen (eller så får man ju int säga) börjat gått nu. Inte hela tiden men de är på god väg. Hon tar några steg lite då och då, försöker alltid ta sig på 2 ben te ställena hon ska till. Om någon vecka går hon nog jämt. Och de är ju tur de för hon ska börja på dagis runt slutet av april. Blir jätte bra det, får hon lära sig lite vett av dom andra större barnen för just nu så tror hon att hon bestämmer allt och ingen får leka med nå leksaker alls hon ska ha ALLT och vill inte hon ha den så tar hon av barnet den och slänger iväg den istället. Hon är så underbar min dotter hihi ;) Den 17 maj börjar jag jobba på korsnäs, så de blev ju lägligt att dagis ringde om en plats nu (faktiskt dagen efter ja fick jobbet) Är bara sommarjobb, men de är ändå i 3 ½ månad. Fick välja vad jag ville ha för skift så tog 2 skift (annars 6-skift) får träffa Tilde lite mera då och de blir lättare med barnvakt då jag slipper nätterna.

Annars så flyter allt på riktigt bra just nu. Har träffat världens trevligaste granne så har ju någon att umgås med om dagarna. Och någon att äta med ;P
Om någon dag far jag och Tilde till Gävle. Blir där rätt så länge. Den 7 april ska jag upp till Kiruna och träffa Roger, vi ska bo på hotell och åka lite skoter, hundspann mm. Ska även besöka ishotellet de ser jag fram emot har alltid vela dit. Tar flyget upp te Luleå och så hämtar Roger mig där. De blir en spännande helg! Sen veckan efter kommer ju Evamy te Gävle så då ska jag passa på att träffa henne med. Försöka få med mig henne te mig sen ;)

Nu lär jag gå och underhålla Tilde lite. Ska försöka lägga upp lite bilder senare :)

Kommentarer
Postat av: Kontantkortsfjortisen

På måndagen den 12e åker vi upp!

2010-03-29 @ 10:03:59
Postat av: Inger

Men vad roligt att hon går så mycket nu..=) Lilla pluttan.. Roligt också att hon fått dagis o du jobb.Det är väl Frövifors du börjar på? Eller heter det Korsnäs det med som här? Hoppas du kommer att trivas där o att Tilde får kul på dagiset.

2010-03-29 @ 14:29:21
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0