Lång resa

Sitter just nu i familjen strid/Söderqvists soffa i Nybro! Kom hit i torsdags. Evamy är ju gravid och hon mår lika dåligt som förra graviditeten = riktigt riktigt dåligt. Och Fredrik skulle iväg till Kiruna på match så hon hade ingen som kunde hjälpa henne med Alva då hon själv är sängliggandes. Självklart åkte jag hit, fick jag en ursäkt å träffa Evamy å lill Alva :D
Evamy har verkligen varit riktigt riktigt dålig. Hon kommer inte ens ur sängen och får inte behålla något hon äter. Idag ringde hon bm och dom sa åt henne att ringa gyn, Gyn ville att hon skulle komma in så dom fick ta lite prover.. hon åkte tidigare idag och nu är hon kvar där... Dom såg tecken på svält i hennes urin,, stackars henne! Jag blev kvar hemma med barnen medans underbara Ida skjutsade Evamy till sjukhuset. Inte nog med att Evamy är dålig. Även barnen är sjuka, dom blev de samma dag vi kom =) Tilde är verkligen jätte dålig, så här sjuk har hon aldrig varit lilltjejen! Men har gått jätte bra med tjejerna. Dom har varit så snälla så. :) Men shit va jobbigt å vara 2 barns mamma iallafall till så här små! Man hinner ju inte göra nå annat än att byta blöjor och trösta :D

Imorgon ska vi bege oss till Gävle jag och Tilde. Tilde blir kvar till på söndag medans jag åker te linde redan på onsdag igen.. Mycke åka bil nu!

Nu blir de tv sen sova. Fullt upp imorgonbitti igen :)


En gravid å hängig Evamy


BusTilde!


Alva :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sköt om er!!!

2010-03-16 @ 09:07:14
Postat av: Inger

Fy vad jobbigt för Evamy. (Och för ungarna som också är sjuka) Hälsa henne!

2010-03-16 @ 11:45:51
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: enne

haha ja förstår ju att de menas typ kvalitet i livet och tid för livet o bla blaa, men det låter ju sjukt !! haha :)

2010-03-22 @ 22:18:37
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0