Här skrivs de dåligt...

Usch ja känner verkligen att jag är riktigt riktigt dålig på att blogga.. Vågar inte ens titta på hur många läsare jag har kvar :P Ska fan starta en helt anonym blogg där ingen vet vem jag är där jag kan skriva precis vad som helst :)
 Här har det hänt grejer iallafall. Det började med att när jag kom te Gävle från Kalmar så var Tilde sjuk, hade haft feber i en vecka nästan. I Gävle blev de lite sämre så vi var till läkaren men dom gjorde int så mycke, fick åka hem och avvakta. Sen drog jag till Lindesberg för jag skulle flytta dagen efter. Men på morgonen då blev hon jätte dålig, och vid lunch fick Mattias nästan inte någon kontakt med henne och febern vägrade ge sig, hade nästan 40 graders febers som inte gick ner. Han fick komma till hälsocentralen på en gång, då hörde dom något på lungorna och öronen va typ igensvullna dom blev jätte oroliga där med ( och hur tror ni jag kände de som fick sitta 20 mil därifrån och inte kunna göra något)  Fick åka direkt till sjukhuset och där konstaterade dom att hon hade RS-viruset. Men sån tur va så upptäckte dom de så tidigt så de hann inte bli nå värre än att de satt sig lite på lungorna och öronen. På kvällen började febern gå ner och dom fick åka hem, Mattias fick väcka henne var tredje timme å ge henne alvedon. Fick även annan medicin mot öronen. Hon svarade bra på den och blev genast bättre. Men usch va rädd jag var ett tag :S

Och mitt upp i allt så flyttade jag. Vilket kaos. Men nu har allt lugnat ner sig. Ordning i lägenheten och Tilde är frisk. Så skönt. Helgen var underbar, hade Elin och Annika här hela helgen och på lördagen så hade jag inflyttningsfest med massa roliga folk sen krogen. Hur kul som helst var det!

Lägger upp bilder på lägenheten någon gång när jag har tid och ork ;) Ska försöka bättra mig med bloggandet också.. nån gång.. :P


Kommentarer
Postat av: Annik@

jaaa... du lär bättra dig... herregud finnes ingen ursäkt för dig... du har juh inge liv så du kan juh blogga hela tiden.... hihi

2010-03-26 @ 14:33:54
Postat av: Tessan

Va fan flyttat till Lindesberg, skaffat jobb? Vad händer? Lägg till mig på msn och berätta NU!!

[email protected]

2010-03-26 @ 23:39:16
URL: http://imammasmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0