Hjärntvättad

Sitter på jobbet och blir hjärntvättad av radion. Vi får bara in en kanal på radion här, är så dålig mottagning. Och kanalen är p4, och en gång om dagen (tror jag att de är) så är det ett finskt program, dom pratar finska och dom spelar finsk musik. Oerhört frustrerande att sitta å lyssna på de! Haha snart kommer jag hem och pratar finska :P Inte heller att vi stänger av radion när de är utan vi påpekar att de är finska på radion så fortsätter vi med vårt (sitter vid varsin dator och glor) Alltså vi är 2 st inne på lab så vi har inte så många att ta hänsyn till men ändå så lyssnar vi på de här varje dag... Ghaaaaaa!

En annan sak med radio när vi ändå är igång.. Varför ringer folk in till karlavagnen ( t ex) när dom inte har nå vettigt att säga? Alltså om jag skulle ringa in så skulle jag liksom planera lite iförväg va jag ska säga så man inte sitter där sen och inte vet nå va man ska säga.. Igår så ringde de in nån kärring (man fick prata om va man ville) och så vill hon berätta att hon träffat en ny kille PUNKT. Hon sa liksom inge mer och så fick programledaren dra ur henne svaren. Hon ville veta hur dom träffades och hur de gick till bla bla.. Hon sa på jobbet.. de var de enda.. SLUTA RING IN OM NI INTE HAR NÅ VETTIGT OCH SÄGA! ;) hmm jag har inge liv som ni kanske märker.....


Kommentarer
Postat av: Inger

hahaha..Synd ni inte får in P1 då, det skulle du gilla...inte..

2010-07-27 @ 06:22:25
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0