Fåret

Tildes får, alltså hennes gosedjur, det ska vara med på allt då menar jag ALLT. Det ska sova (med täcke, kudde och napp), äta frukost, lunch och middag (självklart så ska fåret ha en egen stol då) det ska åka traktor (leksakstraktorn) och då ska det sitta på en handduk, fåret kan inte sitta utan handduken på leksakstraktorn, det ska gunga både själv och med Tilde, om fåret ramlar så måste Tilde trösta de i evigheter å kramas å pussas och säga ramla flera ggr och ojojojoj, ibland får fåret välling också om de blir nå kvar, och fåret ska vara med och handla. Slår man i lilltån eller nånting som kan göra minsta lilla ont då måste man ha fåret som tröst.

Imorse så var jag in till henne när hon vaknade, så bär ja upp henne man hinner inte ens lyfta i henne förrän hon säger fåret så måste man ta med det också, så la vi oss i sängen efter ett tag så börja hon säga katten kissen kissen, så ja frågar vill du ha katten (med en suck) MM säger hon med världens självklaraste ton, så hämtar ja den som låg i hennes säng, så ligger vi en stund till då börja hon säga nallen nallen, så jag frågar (med ännu större suck) ska jag hämta nallen? MM säger hon ännu nöjdare... SUCK blir tokig på dessa mjukisar ;) hon måste snart ha en resväska med hjul så hon kan få med sig alla djuren när vi ska nånstans. Fast är fåret med så är hon nöjd dom andra är inte så viktiga ;)

Kommentarer
Postat av: Inger

Hahahaha..hon är så härlig!

2010-07-22 @ 05:50:30
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0