Men hallå bloggen

ja är verkligen kass på att blogga just nu. Men har knappt varit hemma nånting nu under jul och nyår så då blir det inte att jag bloggar.
Och idag ska jag iväg på kryssning med min älskade syster! Det ska verkligen bli jätte roligt!

Appropå ingenting alls. Shit vad vi fått snö!! Har ju varit borta i en vecka så kommer man hem till ett snökaos nästan. Har ju snöat nästan konstant sen jag åkte... Riktigt mysigt! Så här ska vintrarna vara =) tempen står nu på -20 härligt härligt.. Ska lägga mig i ett bad nu sen ska jag ta och packa ihop allt jag ska ha med mig on the boat! Nu kommer de väl ta hundra år innan ja bloggar igen... men sånt är livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0