Maaat!

Ska bli bättre på att lägga upp bilder nån gång i framtiden ;) Tilde utvecklas så fort nu! Hon står själv flera gånger om dagen nu, och pratar hela tiden haha. Sina egna ord iofs men man förstår henne nästan nu :) Och frågar man om hon kan säga mamma så säger hon pappa, och igår ringde Mattias och pratade med Tilde då säger hon mamma till honom :D Säger även borta fast de blir botta så sätter hon upp händer, och tack tack när hon får något eller ger bort något. Hon leker för fullt med syrrans katt och hund dom 3 är bästa polare (tycker iaf Tilde) dom har pusskalas hela dagarna :)

Idag är det ganska milt ute så funderar på att ta en tur med Tilde i pulkan. Kanske hälsa på syrrans mor och far :D Om jag orkar ta mig nånstans, har börjat med en sån där ÄCKLIG svältkur med soppor och smoothies, såååå äckligt hua! Men men vill man vara fin får man lida pin ;) Vi får se hur jag mår senare idag, ska kanske till badhuset också... allt man gör påminner ju om mat (Elin du vet va jag menar) Men nu har jag en syster som är så jäkla envis och jag vill ju inte vara sämre så ska försöööööka hålla ut :D

Nu ska jag ge mitt barn lite frukost, hon står här nedanför och säger nam nam.


 


Kommentarer
Postat av: enne

LIDA pin. Vill man va fin får man LIDA PIN. HAHAHAHAHAHA LYDA pin jag DÖÖÖÖR. Nu e jag gladare efter gratäng-incidenten...tacktack. Ja jag vet va du menar.alla aktiviteter vi nånsin gjort präglas ju av mat liksom... men man får bita ihop, de e inte för alltid :) saknar dig stört mycke!! Älskar dig, pusspuss

2010-02-02 @ 12:35:40
Postat av: Lina

Men hallå ja kanske skrev fel!! ja veeeeet att de heter så ju! hahahaha

2010-02-02 @ 13:04:04
Postat av: enne

hahahahahahahaha sjukt roligt ändå...lyda pin..hihihi...fniss

2010-02-02 @ 14:17:58
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Lina

Ibland tror ja att vissa förtjänar utspillda pastagratänger!

2010-02-02 @ 14:40:50
Postat av: Anonym

hahahaha hahahaha hahahaha...men köket e nu superstädat...va äre man säger, vill man va fin får man LYDA pin HAHAHAHA HAHAHAHA HAHAHAHAHA

2010-02-02 @ 19:33:29
Postat av: enne

hahahahaha så har du ändrat också HAHAHAHAH jag DÖÖÖÖR

2010-02-02 @ 19:34:24
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: Inger

Snart går hon nog den lilla söta ungen..Hon sa ju bebbe om Petter när hon var här,det lät så gulligt. =)

2010-02-03 @ 06:57:57
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0