Det går neråt :P

Min soppdiet som jag börjat med visar resultat! Har än så länge gått ner 5 kg (2 kg får man räkna bort i vätska som man kommer gå upp igen) men de syns ändå lite grann å mina byxor börjar bli lite stora :D Nu kommer jag aldrig vilja sluta med det här ju haha. Nu äter jag mat en gång om dagen och de räcker nästan för mig, känner mig inte så sugen på mat och så då. Och godis är jag inte sugen på alls. Smakade choklad igår, men tyckte inte det va gott..

Tilde är lite kinkig.. Hon spydde iförrgår kväll när hon sov så va spyor i hela sängen, sen igår så åt hon ingenting nästan utan drack bara vatten.. idag vill hon inte heller äta nå iaf inte nu på morgonen.. vi får se under dagen, hon är ändå pigg å så..

Ska vara i Gävle till nästa lördag. Jag och Elin ska på kryssning torsdag till fredag :) De ska bli sååååå kul :D
Annars händer de int så mycke här.. Ska försöka träffa massa folk bara :) Veckan efter jag åker te syster igen så ska vi åka till sälen, jag, Tilde, syster å hennes barn med kompisar :) Nice!

Fasiken vad snö det kommit häran å.. såååå härligt!! :D

 
Denna syn möttes man av när man kom te mamma :)


Bollhavet älskar Tilde!


Kommentarer
Postat av: wingar

hihi Jasså bollhavet älskar Tilde, jag trodde det var tvärtom..=) Nädå lilla stumpan jag ska inte retas..

2010-02-11 @ 20:02:06
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: enne

haha va trumpen Tilde ser ut i bollhavet! skitunge hihi...saknar henne massvis, vi måste ses när hon e med också!!! tack för idag baby, XoXo<3

2010-02-11 @ 20:41:15
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: johanna

Vi får åka tbax, när du kommer! efter Sälen å GTB... mkt nu! Fy vad vi e duktiga! heja oss!

2010-02-12 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0