Pizza

Igår så skulle jag och Patrik käka pizza. Vi blev lite sena iväg så hade bara en halv timme på oss att beställa och äta. Jag beställer en pizza som det är kantareller på, så säger jag att jag inte vill ha kantareller och så vill jag ha vitlök i stället. Vi väntar och väntar har nog aldrig tagit så lång tid att göra en pizza nån gång. Tillslut så kommer pizzorna. Ne men ser man på det är kantareller på min pizza! Jag ropar tillbaka killen som kom med pizzan och säger att de är kantareller på pizzan det ville jag inte ha på. Vet ni va jag får för svar?? Jaha va de kantareller du inte ville jag trodde det var svamp. SUCK dom får gå och göra en ny pizza som jag får ta med hem och äta för vi har inte tid att sitta där nå mer. Dom gör pizzan jag går och betalar dom och gissa, dom tar fullt betalt för båda pizzorna plus att dom tar betalt för burken med cola som patrik drack. Hallå jag fick ju inte ens äta min pizza där med honom utan får ta med den?? Dom kunde fasiken ha bjussat på en burk cola iallafall... Så kommer jag hem och vet ni... De va inge vitlök på pizzan....

Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken idiot! Vart var det nånstans?

2010-08-04 @ 10:20:25
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0