Dagis

Idag har vi varit på dagis jag och Tilde. De gick jätte bra, hon va jätte duktig! Va lite blyg precis när vi kom, men sen såg hon att det fanns ett bollrum och då släppte det på en gång. Hon kasta bollar och prata och skratta en massa. Efter ett tag så gick dom flesta barnen ut och lekte så var bara Tilde och 2 barn till inne, då satt jag mig i soffan så fick hon gå runt själv och leka. De gick hur bra som helst, hon följde med fröken när hon gick runt och hon tittade inte ens efter mig. Efter ca 2 timmar blev hon trött och hungrig så då åkte vi hem. Ska dit imorgon igen samma tid. Får se hur hon är då då... Min stora tjej! Imorgon blir det å åka till örebro och shoppa lite kläder till oss allihopa. Tilde behöver till dagis och jag behöver bara för att och Patrik.. ja kläder är alltid skoj å handla ;)



Kommentarer
Postat av: Inger

Shopoholic...Ja inte att du måste handla till Tilde men det andra..=) Skönt att det går bra på dagis.Hon tycker nog det är jättekul att få lite kompisar.

2010-04-28 @ 16:47:27
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0