men ja då?

Hallå är vi nå lik varann eller??



haha eller inte.. jag får nog tyvärr nöja mig med att hon fått mina tår :P och att hon rynkar på näsan hihi de gjorde jag tydligen JÄMT när jag va liten =) Bara bra saker har hon fått från sin mor :P


Har nästan precis kommit hem från min moster. Blev bjuden på mat där (fast de blir jag nästan jämt) Fick förrätt, en baugettebit med vitlök, pesto (fan va gott pesto är, de visste ja inte) och paprika på burk. va hur gott som helst! sen blev de grillspett med oxfilé, fläskfilé, paprika och choritzo och klyftpotatis till de. Och till efterrätt blev de hemmagjord budapest bakelse *mums*
Har suttit och pratat om allt och inget. Va 3 andra kompisar till dom där också. Tilde hade också jätte trevligt sov som en stock genom hela maten ;)

Appropå sova.. Går lite framåt med Tildes sömn nu. Har börja lagt henne i sin säng varje kväll nu, och hon brukar nästan alltid vakna runt elva men då få vi henne att somna om utan att tutta! Coolt! Igår sov hon från 20-02 i sin säng, med ett vaknande kl 23. Vem vet hon kanske sover i sin säng hela natten lagomt tills de är dags att byta till en växa säng ;) framsteg framsteg! hade säkert gått att få henne att sova i sängen en omgång till med, men vet ni hur trött man är kl två på natten?? :P

Kommentarer
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Vad fina ni är :)

2009-09-04 @ 23:42:49
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Wingar

Ni är så himla fina ni två. Och ja, du rynkade ju på näsan i tre och en halvtimme åt en tant på tåget en gång..haha Hon tyckte du var gullig först sen vart hon sur....=) Du brukade ju också böja dig ner och lukta på folks fötter och rynka på näsan. Hoppas Tilde blir lika......=)=)

2009-09-05 @ 00:24:29
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Va kul att de har börjat gå bra med sovandet/tuttandet :) skönt! har inte fått tag i moster min...men kan nog bli ett bad nästa söndag :) vad säger ni om det? men vi ses i veckan på en hederlig fika tycker jag!? :)

Puss på er söta familjen / Sofie

2009-09-06 @ 02:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0