Idol

Har fått setat här ensam hos Evamy och Fredrik och tittat på idol. Stackars Alva är så sjuk så läkaren tyckte dom skulle åka in till sjukhuset i Kalmar så dom får titta till henne. Hoppas de inte är nå allvarligt hon har. Dom åkte för en timme sen. Så hemskt när dom små är sjuka, man lider verkligen :(

Idol slutade nyss, men jag måste vara seg eller så har jag inte sett när dom förklarat. Men hur vet man vilka som går vidare varje gång? Man fick ju inte veta nu vilka av tjejerna som gick vidare, och inte av killarna igår heller. Men idag så satt ju dom 2 som gått vidare, när sa dom de då? Eller får man veta de imorgon? jag hoppas verkligen att Mariette (stavas?) går vidare hon är sååå cool, så lugn och så himlans bra röst. Love!

Tilde ligger och sover. Hon va så trött så hon somnade strax efter sju. Hon satt och åt gröt i köket medans Evamy satt och sydde på symaskinen haha hon somnade nästan till de ljudet me gröt i munnen =) 
 Hoppas inte hon blir lika dålig som Alvenpalven bara..

Passade på att sno lite bilder från deras kamera nu när dom inte är hemma hihi




Dom fick vara tvillingar för en kväll. Exakt likadana kläder förutom färgen på t-shirten :P



♥ Min söta cooling! ♥



Bästisar!


                                                                             Nu ska jag lägga mig i soffan igen! God Natt

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wingar

Ååå vad de är söta..

Hoppas allt är ok nu och att inte nån mer blir sjuk.

2009-09-30 @ 10:59:13
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Wingar

Förresten ser Tilde ut som nån Kung Fu fighter...hihi..Otroligt söt

2009-10-01 @ 12:07:13
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Jessica

så söta

2009-10-02 @ 18:22:34
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0