Ute i höstvädret!

När slutar det vara höst och blir vinter? Det har ju snöat nu ju :) fast krävs kanske lite mer snö för att man ska kalla det vinter, eller är det en speciell månad som det blir vinter?  haha roliga funderingar ;)

Idag har jag och Tilde tagit en promenad till stan, träffade min moster där. Gick runt lite och tittade på kläder och så är jag ute efter lite färgglada kuddar till vår mörkgråa soffa. Hittade massa kläder, och ett par såååå snygga skor. Kan ingen skänka en stackars fattig mamma lite pengar? ;) Hittade även lite kuddar, men köpte ingenting. Ska ta med Mattias till stan så han också får titta på dom så han inte blir helt förvånad me det jag kommer köpa ;)

Nu ska jag mysa med min kära söta men lite sura dotter. Förresten idag när vi satt vid bordet jag och hon så satt hon och gjorde ljud så då sa jag mamma jätte tydligt några gånger, då härmade hon mig och sa "Ma" så då gjorde jag det igen och då sa hon "mamma"!! Mattias tror mig inte när jag berättar de, och Tilde vägrar ju självklart visa igen :) Fast hon gjort mamma ljudet flera gånger efter.. Unge! Tänker iallafall skriva i boken dagens datum för mamma :P


                                Riktigt påklädda!

Kommentarer
Postat av: Din beundrare

Fan Lina, har du sminkat dig? Du ser ju nästan snygg ut! :P

2009-10-15 @ 21:01:13
URL: http://snyggast.se
Postat av: Wingar

Klart det är min snygga"unge" Lina. Hon är alltid snygg osminkad som på....hehe...Evamy smyger sig in här dåodå märker jag...Kram till dig o familjen...



Och SÅKLART sa hon mamma! Hon har ju sagt Mommo länge nog nu...fniss...

2009-10-16 @ 02:42:18
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-10-16 @ 13:56:56
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0