Hemma igen

ja nu sitter man hemma i sin egen soffa igen, efter nästan 2 veckor hos Evamy. Vi har haft det jätte bra där nere. Har haft något att göra hela tiden, och ungarna har verkligen varit synkade ;) Har blivit mycke gott i magen. Precis som det ska vara! Hoppas dom kommer till Gävle snart!
Tilde blev iallafall jätte glad när hon fick se sin pappa igen, mös in sig mot honom på Arlanda. Så söt!
Imorgon blir de mormors tur att träffa monstret. Mattias jobbar 12 timmars lör-söndag.

Nu är det snart Idol, har fastnat helt i de nu. Tilde ligger i sin säng och sover. Hon var jätte grinig när hon fick gröt så gick Mattias in med henne i sovrummet då grina hon som sjutton sen helt plötsligt så somnade hon! De gillar vi. Får låta honom lägga henne nu så hon vänjer sig bort från mamma och tutten haha i december så MÅSTE hon sluta amma. Fast de har jag inte vågat berätta för henne än hihi..

Nu ska jag lägga mig i soffan UTAN godis. va är de för fredagsmys egentligen?? Vet inte vad jag tänkte på när jag gick inne i affären. Men får väl överleva då.

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Wingar

haha känner jag dig rätt så har du säkert hittat nåt i skafferiet..=)

Vad gullig hon är som somnar så där...Ska bli så kul att få träffa er efter det här lååånga uppehållet.

2009-10-02 @ 22:30:57
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0