Feber av tänder eller tänder av feber?

Vilket av dom är de? eller kan de va både och? Min bvc tant fråga idag, när jag sa att Tilde fått feber igen, om de va tänder på G. Medans Evamys bvc tant säger att man inte får feber av tänder utan de är när man har feber som tänderna lättare kommer upp. Vem har rätt? för om min "tant" har fel, varför har isåfall Tilde feber igen nu?


Idag vann äntligen Brynäs! Nu tycker jag de får hålla i sig ett tag.

Förresten så blev tårtan bra iallafall och god :)

Förlåt att jag inte lagt upp nå bilder än.. har inte orkat. imorgon ska jag försöka mig på de!

Kommentarer
Postat av: Wingar

Hoppas iallafall att det inte är en förkylning igen.

2009-10-06 @ 23:42:13
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Din beundrare

what happened with the bilder som du sa igår att du skulle lägga ut?

2009-10-08 @ 09:04:24
URL: http://snyggast.se
Postat av: Mari (kusin)

DIN tant har nog rätt. Samuel tappar sina tänder samtidigt som Tilde får sina :) :)

Tandfén var här hos oss idag faktiskt:)

2009-10-08 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0