växer jag överallt?

haha nu jäklar växer väl varenda del på min kropp tror ja.. fan t o m fötterna verkar ha blivit större! Testa ett par sååååå snygga (och t o m billiga) stövlar idag, och fick ta 39 för 38 va för litet.. Ja hoppas att de va storlekarna som va lite små :P Fan va ja älskar skor, de kan man då verkligen inte ha för många av! Lär köpa nå snygga höga stövlar att ha när jag och Evamy ska ut och rocka på krogen :D stackars mig som måste köpa de.. hihi..

Har varit ute och flängt med Annika idag. Varit in på hur många affärer som helst.. Önskar man vann pengar så man kunde köpa va man ville, iaf för en dag :P

Idag var vi till BVC också. Hon fick sprutan idag... lilla gumman! Men de gick rätt så bra. Men hon har varit lite kinkig nu på kvällen så får se hur natten går. Hon får sova inne hos oss inatt så jag kan ha koll på henne. Min lilla prinsessa som blivit 10 månader nu! Tänkte skriva ett inlägg om henne i veckan. Får se när ja får tid till det!

Nu ska ja kolla på tv och slappa :P


Världens gladaste tjej!


Kommentarer
Postat av: Wingar

Skogalna unge! =)



Hur är det med Tilde efter sprutan nu då? Hoppas hon inte fick ont eller så efteråt

2009-11-25 @ 06:23:25
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0