Igår

Vilken dag det var igår! Först åkte vi och shoppade med syster och Jossan ( som kom igår ) i Valbo, köpte världens bästa nylonstrumpbyxor haha, och lite underkläder. Och så passade jag på att utnyttja situationen nu när syster var här = barnvakt så jag bestämde att jag skulle följa med Madde och Malin ut på krogen och dricka! Så var in på systemet också ;)

Men innan jag åkte till dom så var jag och Jossan på bio, självklart såg vi New Moon. Och jag säger då bara det. Jag är KÄR. Vet inte i vem eller vad men man blir fan helt enkelt kär när man ser denna underbara film! Tyvärr så var jag nog den enda  i hela biosalongen som INTE hade sett filmen så kändes ibland som att filmen hackade,

Tjej - I don't want you anymore
Edward - I don't want you anymore
Tjej - Nu kommer det nu kommer de iiii hahahaahah
Bio - Det kom....
Osv Osv... Hade nästan lust att ställa mig upp och berätta för alla (tjejer) att jag INTE hade sett filmen och att jag INTE ville höra vad som ska hända innan de händer!!!! Men inte gjorde ja det inte, okej hade det varit en tjej som gjort så där så hade ja kunna sagt nå men när alla hundra små tjejer sitter där och gör samma sak så känns de som att de är lika bra att hålla tyst och få se allt "2ggr" Men inte ens dessa hundra små tjejer kunde förstöra filmen för den va sååååå bra :)

Sen hem och snabbt byta om sätta sig i bilen syster körde och åka till öster. Öppnar en cider i bilen, väl framme på öster så säger syster, va glansig du är på ögonen. Kommer upp till dom andra och Madde ba, fan Lina du är ju full.. Hade inte ens avslutat cidern.. :D Och folk klagade på att jag bara köpte 6 cider. jaja full blev jag och kul hade jag iallafall. :) Skulle gå hem från krogen sen och tror ni inte att de självklart ska bli 0 gradigt och regn när man går.. Det slutade lagomt tills jag var utanför porten.


Nu ska jag göra mig iordning och fara till mamma och gosa med min lilla prinsessa som sovit där inatt och de hade gått sååååå bra :)

Lägger upp bilder från igår lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: Wingar

Hmmmm...Du skulle ju inte gå hem ensam.Tur jag inte visste det inatt..

2009-11-29 @ 17:04:16
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0